BUNDA QUIKSILVER FINAL CALL THZ0

Kód: 3613379024972
Akce
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
3 790 Kč –25 %
eqyjk03980 quiksilver,w thz0 frt1
3 790 Kč –25 % 2 840 Kč 2 347,11 Kč bez DPH
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

BUNDA QUIKSILVER FINAL CALL THZ0

  • Materiál šetrný k životnímu prostředí: polyesterová tkanina

  • Střih: normální střih

  • Límec: límec s kapucí

  • Rukávy: raglánové rukávy

  • Kapuce: Pevná 3panelová kapuce

  • Kapsy: Klokaní kapsy s kovovým patentním knoflíkem

  • Zapínání: Vpředu kovový zip

  • Podšívka: Polar fleecová podšívka na trupu

  • Stahovací šňůrka na kapuci z recyklované bavlny Quiksilver

  • Na hrudi výšivka loga Quiksilver

  • Recyklovaný štítek s logem Quiksilver na přední kapse 

Složení: [Hlavní tkanina] 100% recyklovaný polyester

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.