BUNDA QUIKSILVER HIGH IN TH HOOD GMJ0

Kód: 3613377578286
Akce
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
5 590 Kč –30 %
eqytj03369 quiksilver,w gmj0 frt1
5 590 Kč –30 % 3 913 Kč 3 233,88 Kč bez DPH
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Bunda Quiksilver High In THe Hood

Tkanina: 10K technologie Quiksilver DryFlight® [10 000 mm/5 000 g] s úpravou DWR bez obsahu PFC
Recyklovaná tkanina: Polyester REPREVE™ vyrobený z plastových lahví a tkaniny s plátnovou vazbou ze směsi polyesteru
Izolace: Shell
Podšívka: Strategické mapování těla z taftu, síťoviny a česané trikotové podšívky
Lepení švů na kritických místech
3-cestně nastavitelná kapuce
Pevná kapuce
Voděodolný zip
Kapsy na zahřívání rukou s klipem na klíče
Kapsa na pas
Vnitřní kapsa na média
Vnitřní síťovaná kapsa na brýle
Větrací otvory v podpaží lemované síťovinou
Vnitřní strečové kamaše na zápěstí s otvory na palce
Nastavitelné manžety

Složení: 57% Polyester, 43% Recyklovaný Polyester

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.