BUNDA QUIKSILVER MISSION PLUS SNJT CREO

Kód: 3613377577623
Akce
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
6 890 Kč –30 %
bunda Quiksilver Mission
6 890 Kč –30 % 4 823 Kč 3 985,95 Kč bez DPH
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

PODROBNOSTI

  • Materiál: 57% polyester, 43% recyklovaný polyester
  •  technologie 10K Quiksilver DryFlight®; Vodotěsné / prodyšné (10 000 mm / 5 000 g)
  •  Warmflight® Eco izolace [Hmotnost výplně: tělo 60 g, rukávy a kapuce 40 g] - tepelná úroveň X2
  •  Technologie Warmflight Eco je syntetická izolace z příze s vysokou pružností vyrobená z recyklovaných PET lahví
  •  Odolný vodoodpudivý povrch [DWR] bez PFC
  •  Podlepené švy na kritických místech
  •  Nastavitelné manžety
  •  Kapsa na skipas
  •  Dvě náprsní kapsy se zipy

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.