KALHOTY QUIKSILVER BAGGY NINITES WS BHL0

Kód: 3613378440322 3613378440339 3613378440346 3613378440353 3613378440360 Zvolte variantu
Novinka
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
2 590 Kč 2 140,50 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kalhoty Quiksilver Baggy Nineties

  • Materiál: Jeans tkanina z organické bavlny [425 g/m2]

  • Střih: široký střih od pasu a mírně zúžený u kotníků

  • Praní: Praní inspirované 90. lety pro nejsvětlejší odstín modré pod našimi džínami

  • Pas: Pevný pas

  • Zapínání: zapínání na knoflík

  • Kapsy: Dvě našité kapsy vzadu

  • Boční kapsy

  • Kapsa na mince

  • Logo: Znovu vydaný vintage štítek Quiksilver na zadní pravé kapse

  • Další vlastnosti: Jednotná barva

  • Potisk s detaily na kapsách uvnitř

     

složení 

100% organická bavlna

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.