ŽABKY QUIKSILVER MOLOKAI CORE GVJ1

Kód: 3613378346501
Akce
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
520 Kč –23 %
aqyl101325 quiksilver,p gvj1 frt1
520 Kč –23 % 399 Kč 329,75 Kč bez DPH
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

ŽABKY QUIKSILVER MOLOKAI CORE GVJ1

  • Tkanina: Syntetický svršek

  • Stélka: Protiskluzová texturovaná stélka

  • Popruh: Pružný syntetický elastický popruh připevněný na 3 bodech

  • Podešev: Přepracovaná podešev z pěnové pryže s více šikmými výstupky s logem pro lepší přilnavost

  • Podšívka: Trendy úzké linie na boku, které ladí se zbytkem barevné varianty

  • Logo: Logo písma Quiksilver a jemné logo hor a vln

Složení: 

  • Svrchní materiál: syntetický materiál / podešev: pěnová pryž

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Záruka: 2 roky
Boty: Pantofle
Pohlaví: Pánské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.